torsdag 22 juni 2017

Delta topp och tunika

Har testsytt ett mönster under utveckling. Det finns nu att köpa på Etsy i shoppen Made by Mi

Detta är en utställd topp med båthalsringning oxh kort ärm. Trycket har jah googlar och sen skurit ut i vinyl med min Cameo. Den är sydd i svart trikå från Tygexperten 
 

Denna är en tunika i rak modell med kort och smal ärm. Tyger är Felicia i svart och köpt på Rosa Huset. 

Jag sydde matchande boxertrosor i mönstret Lady Boxer från Sewing Heart Design  

Detta är en topp med vanlig urringning, rak modell, rynk ovan bysten ock kort ärm. Sydd i svart trikå från Tygexperten. 
 

Denna är en storlek mindre, rak modell med kort smal ärm och rynk ovan bysten. Även denna är sydd i svart trikå från Tygexperten. 

Denna är jag riktigt nöjd med. Trikån är från Jonic textil men finns i fler webshoppar. Denna är rak med kort ärm och vanlig urringning. Den är skön och snygg! Kantade hals och ärmar med samma trikå vilket jag tycker blir riktigt snyggt. 
 

Sydde även denna. Jättesnyggt tyg från Gutermann som jag förhandsbokade för länge sedan.  Denna är en storlek för liten 😂 med vanlig urringning, utan är oxh smalt ärmhål samt rynkor över bysten. 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar