onsdag 4 november 2015

Prematurkläder i storlek 38 till en riktigt liten tjej.

En kollegas lilla tjej kom ut i världen mkt för tidigt men mår bra och får ha kläder på sig


Filt med namntryck, pyjamas och mössa i minimarsmallows från Happy fabrics. Baksidan på filten är rosa velour från Znok. 

Pyjamas i stjärnränder från JNY. Första plagget i mitt nya mönster, hoppas att det sitter bra. Jag gjorde knäppning hela vägen ner i båda benen för att kunna användas trots sladdar och sond. 
Observera den snygga mönsterpassningen 😊

Body och fyrkantsmössa i " En liten kanin" från Liandlo. 

Body och fyrkantsmössa i gröna Zoo från Liandlo. Ett av mina första tyger och en av min systers absoluta favorittyger. 


Body i rosa  tyg med blommor, samma ty som min egen klänning i somras. 

Body i grått tyg med lila ugglor. 

Body i röda elefanter från Znok, ytterligare ett favorittyg. Tur att set inte går åt så mkt till såna här små plagg 😊








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar