söndag 31 maj 2015

Bortskämda systersonen Albin

Det är ju extra kul att sy presenter och det första setet är jag supernöjd med. 

Marinblått/vitt med gröna detaljer. Tröjan är kantad i raglansömmarma och halsen/ärmar och har ett tryck i grönt och vitt frampå samt en grön fjäril med storleken i nacken. 
Byxorna har gröna revärer i sidorna samt gröna muddar. Sen har jag sytt gröna sömmar i grenen och en söm som "fusk-gylf". Allt i storlek 92

Tröja i grönt tyg med kameror på från Memba i storlek 92. Albins mamma, min syster, är grym på att fotografera och jag köpte detta tyget för att sy till hennes lilla grabb. 

Luftballongerna är en stuv som jag köpte för ett tag sen som passade jättebra till det rödvit-randiga. 
Lekdräkten har trekvartsben med knälappar och tryckknappar på insidan av benen. Båda är i storlek 93


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar