onsdag 1 april 2015

Söta bebiskläder

Eftersom vi inte kan få fler barn och jag har en massa tyger så har jag bestämt mig för att sy presenter till alla andra som lyckas. Jag skämmer bort min gravida syster, kompisar, kollegor och bloggare som jag följer. 

Pyjamaser i storlek 56. Den vänstra är till min syster och den högra Ärtriksgården salu eller blir en present så småningom. Båda är ir tyget från Liandlo, "Majorna" resp "En vanlig kanin".
Steen med fuskomlott och byxa är i storlek 50. Den vänstra är en present till en kollega och den högra till min syster. De är sydda i tygerna "Animal Dreams" från Lillestoff resp "Linnea" från Liandlo. 

Set med fuskomlott och byxa i storlek 50 till min syster. Tyget är cerise moln från JNY. 

Muddbyxor i storlek 68, mössa i storlek 6-9 mån och dregglisar i one size. Alla är insyjörntyger från JNY och till salu. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar